Ako e-mailom menej obťažovať a viac predávať

29.04.2013
Taktiež každé ráno strávite 20 minút vymazávaním obťažujúcich, nič nehovoriacich e-mailov, ktoré sú písané spôsobom, ako keď pozývate kolegu na obed? Ich odosielateľ ani len netuší, kto jeho e-mail vlastne číta a čo potrebuje.

No dá sa to aj inak. Nie je to iba o posielaní e-mailov. Najprv musíte vedieť, komu a čo posielať, preto e-mail marketing slúži:

  • k budovaniu databázy kontaktov získavaním kontaktov
  • k získavaniu pozornosti na webových stránkach
  • k udržaniu pozornosti potom, čo získate kontakt

Ako e-mail marketing využívať?


V najbližších týždňoch Vám bod po bode prinesieme presný návod, ako e-mail marketingom menej obťažovať a viac predávať. Tento návod pozostáva z 8 dôležitých bodov, dodržiavaním ktorých sa udejú veci, o ktorých ste pochybovali alebo im neverili.

Pomocou týchto bodov sa dozviete o svojich zákazníkoch viac, ako by ste čakali. Naučíte sa, kedy je najlepší čas na rozosielanie e-mailov, aká je vhodná forma, čo funguje a čo naopak zaručí, že bude Vaša pošta zmazaná bez otvorenia. Dozviete sa, kto číta Vaše e-maily, o čo z Vašej ponuky sa zaujíma, pripomeniete sa mu presne včas, keď je to aktuálne.

Prvý bod "Stratégia e-mail marketingu" Vám prinesieme v najbližších dňoch. Ak sa chcete poistiť, aby Vám neunikol, prihláste sa do nášho newslettera.


"Pokiaľ chcete byť úspešný, ako ste nikdy neboli, urobte niečo, čo ste ešte nikdy neurobili."
Albert Einstein